Merhaba hanımlar yaklaşık 2 hafta önce e bebekten goon premium bez aldim. Gayet güzel kullanıyordum ki dün bez bağlarken bezin bir kenarınin lastiğinin hatalı olduğunu gördüm bir başka alayım derken 27 tanesi içinde böyle hatalı bildiğiniz çöp çünkü baglasam taşıracak kenardan hiç lastigi sıkı değil. Size sorum ben bu hatalı bezleri geri götürsem iade alabilir miyim pakette 52 tane var 27si böyle çünkü çok sinir oldum 😑