Dlk55blt-rdvn Oznur_0708 bi tane çakasım geliyır öyle insanlara , alın bi gün siz bakın bakalım dayanabilecek misiniz
papatyacicegi papatyam-34 canım bu dört ay atağı tam dördüncü ayda mı baslitor bebeğim üç buçuk aylık şimdiden bizde var gibi de ondan sordum
papatyam-34 papatyacicegi ben pek bilmiyorum tam ayında mı başlıyor diye ama olabilir internette de bir hafta geç ya da erken başlayabilir diyordu
Gokturkanne papatyam-34 çok biliyorlar! Benimki de uyumayı sevmiyor gündüz uykusu toplasan 1,5 saat en çok. Gecede 21.30dan önce uyumaz haftada bir veya iki kez gündüz uykusuna okuduğum bebekler gibi yatar. Boşverin şu çok bilenleri lütfen
FatmaKk Dlk55blt-rdvn aynen öyle kolik gaz reflü sarılık pamukçuk hepsi aynı anda ve uzun sürdü 6 aya girdik şükür yeni rahatlıyorum uyumuyorda olsa ağlamıyor hala kucağımda yatar beşikte sallamazsan yatmaz yapacak birşey yok 4 ay hiç uyumadı
FatmaKk Dlk55blt-rdvn 4 aya girmeye yakın ciddi derece azalıyor3.5 ay daha doğrusu bağırsak sistemleri oturuyor ve yavaştan hareketlenmeye başladığı için bagırsaklarda haraket ediyor