Kızlar merhaba bebeğim 2 aylık ilk bir ay sadece anne sütü verdim, kontrole gittiğimizde bebeğim 750 gr kadar almıştı ama sütüm az geliyor bunun hep farkındaydım hiçbir zaman dolu dolu akmadı bazı günler sanırım beslenmeme bağlı olarak göğüslerimin dolu dolu olduğu ve sütün aktığı zamanlar oldu ancak foşur foşur derler ya hiç olmadı, bir gafta sonra kontrole gittiğimizde bir haftada hiç kilo almadım fark ettik az az mama başladık. Geceleri uyuduğu için sütüm doluyordu sadece emziriyordum gün içinde dört defa 60 mg kadar veriyordum dün ikinci ay kontrolüne gittik doktor aç dedi ve mamayı 90 mg 7-8 defa ver dedi, b bugün ise bebeğim meme istemedi kaç kez verdim normalde açken hemen kapardı ama bu kez almadı mama yapana kadar o kadar çok ağladı ki açlık ağlamasıydı mama veriyorum ama sütümğ de az da olsa içiyorsu şimdi hiç istemezse diye korkuyorum .Biberonla veriyorum mama birkaç kez kaşıkla denedik ama tutamıyor çıksrdı hep,ne yapabilirim çok üzülüyorum.Tamam mama vereceğim kaçış yok ama sütten de alsaydı alacağını keşke😢 bu arada Dr süt artırıcı verdi kullanıyorum bir aydır ama yok :,(