Bsralpsln_ Merhaba bebeğim 5 ay17 günlük normalde gece bir kere kalkar emer mama yer uyurdu 3-4 gündür gece 11 gibi mama alıyor ve uyuyor gece hiç kalkmıyor 8 gibi de kalkıyor normal mi sizce yoksa gece beslenmesine gerek var mı
Bsralpsln_ alintugce34 ben hep öyle yapardım zaten ama birkaç gündür uyanmıyor yani hiç. Normalde ne zaman uyanırsa derdim ama acıkmıyor heralde