Kızlar bebeğim 4 aylık oldu dogdugu günden beri emzik tutturamadık her emziği aldım nerdeyse bir türlü tutmuyor uykuya geçişi çok zor hep sallanmak istiyor pusetin icine koyup sallıyorum mamayla besleniyor sadece emzik emse kendi kendine uyuyacak emziği parmakla tutuyorum emiyor bırakıyorum atıyor bir tavsiye verin bu saatten sonra tutturabilir miyim