Hazalanne Kızlar 8 aylık oğlum var ve korunmamıza rağmen 8 günüm geçiyor ve emziriyorum daha önce de sadece geçen ay regl olmuştum bir ay sadece bu ay da böyle oldu 6. Günde test yaptım negatif çıktı başına gelen var mı sıkıntıdayım
AselNil Doğumdan sonra düzensizlik olması çok normalde benimde kızım 5 aylık 2 kere oldum hep gecikmeli oldu geçen ay 9.günde regl oldum. Bende aynı emziriyorum