H_nurozkan bir şey yoktur o zaman öyle düşünün :) bende vsd var yani kalbim delik… Yıllar içinde trikuspit yetmezliği başladı ve ilerleyen zamanlarda endokardit olmayayım diye avuç avuç antibiyotik içiyorum minnacık kesi daha olsa… Hipertansiyon vs onları saymıyorum zaten :) holter de hiç sevmem, alerji yapıyor yapışkanlari… Nuran hanım benim doktorum, aşırı tatlı bir kadın, hamileliğim boyunca azıcık da oğlan görelim yahu deyip hep oğlumu da gösterdi bana ultrason ile :) gebelik boyunca her ay gittim durumumu takip etmek için, onun dışında altı ayda bir gidiyorum…
Kilonuza dikkat edin, yediğiniz içtiğiniz ve konuştuğunuz insanlar da çok önemli. Sizi hasta gibi hissettiren her şeyden ve herkesten uzak durmaya çalışın:)