Sevgili anneler.. Melodi Uyku’dan eğitim almayı düşünüyorum. Bebeğimin çok ağlayacağına çok eminim. Sizce etkili oldu mu? Eğitimden sonuç alamayan oldu mu? Şu an 8 ay 3 günlük. Uykuları çok düzenli ama kendi kendine uyumasını istiyorum. Uykuda kıpır kıpır. Ayagımda sallıyorum ve odadan çıkamıyorum. Yanında durmam gerekiyor uyanmaması için. Bu eğitimi alanlar ve deneyimi olan varsa lütfen paylaşsın.