Merhaba güzel anneler. Benim oğlum 11 aylık. 3 gündür felaket ısırıyor mememi tutup çekiyor. Artık memeyi açıp vermeye korkuyorum. Mama ek gıda ve anne sütü karışık ilerliyoruz. Doğru düzgün memeden sütte çekmedi zaten ısırıyor diye kapatıyorum. Biraz zaman geçiyor deniyorum yine aynı. Alır almaz ısırıyor. Önce emse sonra ısırsa gam yemiycem 😂 bu yüzden memeden kesmek istiyorum. Çok erken ama zaten artık iyice soğudum emzirmekten. Benim gibi yapan varmı içini rahtlatın lütfen. İlk oğlum 8 aylıkken kendi bırakmıştı çok rahat olmuştu. Daha dişi çıkmamıştı. Ama dişli bebek emzirmek felaket acılıymış