Kızlr şuan aglayarak yazıyorum 30 aylık oglum var
Dogdugunundan beri ayda yılda bir çok çok nadir uyanmadıgı oluyor amaaaa 30 ayın 29 ayı resmen eziyet çekiyoruz artık cok bunaldım cok bende kesintisiz uyumak istiyorum büyüyünce geçer dediler yok
Gece aniden bagıra bagıra aglıyor öyle böyle degil
Ve bunu gecede 3-4 kez yapıyor kalbim yerinden çıkıyor ve susturamıyoruz uykumun içine ediyor
Karnı tok altı temiz gündüz evde oynaya oynaya geçiyor şiddet yok bagırdıgım cok nadir gül gibi büyüyor ama gece neden böyle ya artık benımde psikolojim bozuldu