anne905 Ben 4 buçuk aylık iken koydum ama uzun süreli koymadım 10 dakika koydum günde o da evde tek olduğum için bazen tuvalete bile gidemediğim oluyordu o zamanlar da koydum ya da yemek yaparken kısa süreli yine 5-10 dakika koydum çünkü çok hareketli bi bebek yatmaktan hiç hoşlanmıyor yatırınca direk ağlıyor susmuyor sürekli kucakta ayakta durmaya çalışıyor tek başıma olunca çok zorlandığım oluyordu uzun süre tutmadığım için de bir şey olmaz diye düşündüm 5.ayımız bitti yine günde 10-15 dakika koyuyorum bazen de hiç koymuyorum