Merhaba herkese oğlum 6 aylık ilk başlarda çok fazla olmuyordu fakat şu an her ağladığında ona şarkı söylediğimde yada dinlettiğimde hemen ağlamayı bırakıp sakinleşiyo. Misal Kayahanın ninni şarkısını yada ceviz adam , kırmızı balık , bakkal amca gibi anında ağlamayı bırakıp dinliyo.İyi bişiymi kötü bişeymi bilemedim 🥺