Uyumadan önce emziriyorum ama sanırım püre yada yoğurt vereceğim bundan sonra. Sabahta biriken sütümle emziririm (tabi sabaha kadar uyursa)
Biliyorum bu durum kalıcı değil, büyüyecek ve bu günler geride kalacak, annelik duygusu işte acaba doymuyor mu diye de korkuyorum ve o kadar yorgun oluyorum ki ertesi gün. Yüzüme yansıyor yorgunluk.. ya değilse seve seve kalkarım geceleri..