Kbryldzkr öncelikle şöyle anlatayım kardeşimde vsd vardı kızımda pda vardı kardeşimin ameliyatı beş buçuk saat sürdü kızımın ameliyatı bir buçuk saat sürdü kalp deliklerinin yerleşim yerlerine ve büyüklüğüne göre ameliyat süresi değişiyor tabi bizde ekstra sıkıntılar da vardı çok şükür başarılı geçti ameliyattan sonra 2 gün yoğun bakıma alıyorlar biz 5 gün hastanede kaldık ve taburcu olduk kardeşim bir buçuk yaşındaydı kızım yedi aylık oldu kızımın kalp deliği artık nefes almasını zorlaştırıyordu ve gözle görülür şekilde gelişim geriliği başlamıştı sizin kalp deliğinin ismi nedir acaba