Kızım 15 aylık doğduğundan beri geçmeyen GAZ problemimiz var gaz damlaları kullandık yinede fayda etmedi. Kimyon rezene kullandık yinede fayda etmedi. Ne uyku düzenimiz var ne emzirme düzeni. Gece meme meme diye tutturuyo gece beslenmesi olmaması lazım ama nasıl Yapacam bilemedim. Gazdan dolayı çoğu kez uyumuyoruz geceleri. Bizim gibi olan varmı ne yapsam geçer