Elfdmn atak haftasındasınız muhtemelen. Biz şu an 5 aylık olduk. Depremin olduğu hafta oğlum sürekli ağladı sürekli. Uyumadı, mama içmedi, kucaktan inmedi. Gece saat başı uyandı çığlık çığlığa ağladı. Yaklaşık 1 hafta bu şekildeydi. Sonra biraz azaldı. 4 - 5 gündür iyi. Allah yardımcınız olsun çok zor bu 4. Ay.