a-bukemm Kızlar selam duux marka travel sistem bebek arabası ve pusetim vardı . Ama onu satıyorum. Baston model almak istiyorum. Evim 4 Kat ve asansörsüz. Ve malum Ankara 🤷🏻♀️ her yer yokuş. Bana kullanışlı modeller önerir misiniz lütfen
nazlimom_ a-bukemm benim evde 4. Katta asansörsüz Ankarada yasıyorum trawel sistem vardı sattık joıe nıtro lx model aldım binanın girişine bisiklet kilidiyle kitledik zaten yer kaplamıyor bebeğim kucağımdayken tek elle açıp kapatabiliyorum gerçekten cok rahat ettik istediğim zaman cıkabiliyorum dişari kesinlkle öneririm
nazlimom_ a-bukemm dolap uygulamasından sattım bastonuda ordan buldum Ankaradan elden teslim aldim temizdi orayada bakın