Kızım 9. Ayın ortalarında uykuya direnmeye başladı 10 aylık oldu devam ediyor. uykusu var uyumuyor gece 3-4 gibi uyanıp saatlerce uyumaz normalde öyle düzenli uykusu vardı ki deliksiz uyurdu şimdi ise zombi gibi geziyorum artık saatlerce uyumuyor. Gündüz iki uyku yapıyor toplamda 2.5 saat akşam uykusuna 8de geçiyor. Acaba akşam uykusuna erken mi yatırıyorum 9 mu yapsam benden mi kaynaklı yoksa uyku gerilemesi diye bir şey varmış sanırım bu aylarda ondan dolayı mı? Diş belirtisi de yok 😔 uykusuzluktan ağlayacağım artık..