16 şubatta doğum yaptım bizim bebişte de solunum sıkıntısı var dendi 11.gün sabah aradılar taburcu için çok şükür evimizdeyiz şuan size tavsiyem moralinizi yüksek tutmanız öyle olsun ki sütünüz gelsin bol bol kavuşmalar güzel oluyor inanın ki zor günler çok iyi bilirim ama siz de toparlanın o gelene kadar sonrası bol aşk dolu günler sizin olacak 🙏🤗