Herkese Merhaba Kızlar Bebegim 3 Ay 18 günlük 27 günlük iken vücütünda kırmızı bene ekler oldu aşırı derecede önce kisilik denildi isiliğe benzedi için sonra da süt alerjisi var denildi ve alerji mamasına başlandı 1 ay önce kontrol için gittim de hem deriden hemde kandan test aldılar temiz çıktı normal mamaya döndük bu arada sütümde kesildi sitresten sadece mama ile besliyorum fakat 10 gündür kızımda Bi hırıltı arada hapşırma öksürme oluyor günde 3 5 sefer tekrar doktora da götürdüm bişey yok dedi ama belirtiler hala devam ediyor süt alerjisi testleri de temiz çıktı acaba neden bu belirtiler var yardım edin bilen başına gelen fikir verecek olan yok mu