2,5 yaşında oğlum 3 saattir başında nöbetteym beynim yanıyor çok korkuyorum öksürüyor sürekli öksürük boğuyor gibi hırlıyo biraz yastığını yükseltiyorum sakinleşiyo sonra tekrar hırıltı başlıyor dün acile götürdüm ibu Cold aferin klamoks yazdı doktor şimdilik bi etkisi yok ama napcam bilmiyorum başka neye başvurablirm yardım edin lütfen 😓😓😓