Aselllll ayazbebek_0 atesı yoksa bence şurup vereyın cocugun bagısıklığı ılaclarla düşüyor varsadıs kasıma oyuncakları var onu dolaba koyup soguk olsun o baya ıyı gelıyor
kimbuhemsire ayazbebek_0 benimkide 4bucuk aylık doktora götürdüm granül verdi o iyi geldi ağrısını aliyor