Kızlar geçen hafta dişim apse yaptı doktor antibiyotik verdi kullanmadım emzirdiğim için. Şimdi de boğazım çok kötü apse dişim de devam ediyor acile gittim klamoks 1000 mg antibiyotik yazmış kullansam bişey olurmu nasıl kullanmalıyım aranızda kullanan varmı 😞 hiç kullanmak istemiyorum ama daha kötü hasta olup bebeğime bulaştırmak istemiyorum. 4 aylık bebeğim sadece anne sütü ile besliyorum