Kızlar bebeğim 23 günlük. 4 gündür akşamları 8 de uyanıyor ve gece 1 e kadar uyumuyor. Huzursuzlanıyoe ağlıyor gaz çıkartmaya çalışıyoruz bazen cıkarıyor bazen cıkarmıyor. Emmiyor.. uykuya geçişi zor oluyor sanırım uzun süre uyanık kaldıgı içşn. Çok ağlıyor artık yoruluyorum tutamıyorum kucağımdada. Bunu yaşayan varmı ne yapabilirim yardım 😟