Nurellaa_ benim bebeğim 2.5 aylık bazen kızım da yapıyor ama meme reddi değil o.. aslında bebişiniz tok 🤗 acıktığında seve seve emecektir .. eğer çok endişeliyseniz uykuluyken emzirin emzik kullanıyorsanız onunla uyutmaya çalışın ben emzikle sakinleştirip mayıştıktan sonra emziriyorum sık emzirmiyorum ki kendi istesin acıksın🤗