ipekk05 iki tane 200 lük parayı almış cüzdanımdan ikisinide yırtmış kenarlardan ortadan ikiye falan içim gitti resmen 400 lira çöp olsun istemiyorum kızlar bi çözümü varmı bankaya gitsem durumu anlatsam dönüştürürlermi parayı başına gelen oldumu😞
Kaynana-elti-gorumce ipekk05 yırtık para sorun değil kopmuş olmaması lazım yada bankaya yatir ATM den sonra 400 TL geri çek yeni para versin jajajajaj şeytan şuan yuh diyor bana 😀
Smnl ipekk05 bulunduğunuz ilde merkez bankası varsa orası değiştirir yoksa ziraat bankası da yardımcı oluyor. Bantlayıp götürün
ubeyitsongulasya çok özenle bantla a101 e git orada harca. alırlar. ben a101de çalışıyorum bantlı para alıyorum canım. durum çok pinçik pinçik değilse tabi.
Annevebebek34 Seri numaraları kaybolacak şekilde 3parçadan fazla yırtmadıysa ziraat bankasına götürüp değiltirebiliyorsunuz
shiningmother34 Kaynana-elti-gorumce ATM kırışık para bile almıyor yırtılmış kenarları pinçik pinçik biraz diyor
ipekk05 Kaynana-elti-gorumce evet canım bunu duydum bende ama atm cidden kırışık parayı bile kabul etmiyo nasıl yenisini vercek ki
Kerem_k1 ipekk05 ziraat ve akbank değiştiriyor canım. Benim evcil hayvanım 3 tane 50 lik parçalamıştı götürdüm değiştirdiler.
ipekk05 Kerem_k1 ozaman ziraat bankasına gideyim yenileme payı vs alıyolarmu acaba o an hemen elden mi değiştiriyolar
Jynozlu Merkez bankasına götürün parçası eksik bile olsa değiştiriyorlar çalıştığım yerde yırtık veya parçası eksik paraları orda değiştiriyorduk
Bertugnunannesi ipekk05 paraları birleştir bantla şeffaf olsun. Merkez bankasına gir degiştirirler benim yıllar önce paralarım camasır makinesinde yıkando yüzüne bakılcak hali yoktu ben degiştiedm