Kızlar biz 4 kişilik bşr aileyiz eşim ben oğlum ve kızım kızım 13 aylık lakin hiç peşimi bırakmıyor odada ben yoksam sürekli peşimde oturmuyor beni görmesin ağlıyor biryere gidiyoruz odadan cıktıgım an ağlamaya başlıyor eğer yanımdaysam oyuncakları ile oynuyor değilsem farkettiğin an yanıma geliyor evde neysede biryete gittipim zaman cok zorlanıyorum neden böyle oluyor ve nasıl atlayırız varmı fikriniz