Serifenury Hangi kaşık mamayı kullanıyorsunuz. Önerileriniz nedir? Bir paket hipp pirinçliyi bitirdik. Başka almak istiyorum kararsızım.
kuzeyanne_ Serifenury canim ben normalde bebegimde hipp mama kullandim hep hipin tahilli kasik mamasindan verdim begendi.Ama aptamil ve hero baby de denedim meyveli olanlari cok severek yedi.
Biz3kisiyiz_ kuzeyanne_ ya bende hipp alıyorum mama olarak tahıllı kaşık mama da aldım henüz vermedim içine extra biseyler koyuyor musunuz? Meyve , yumurta falan
kuzeyanne_ Biz3kisiyiz_ koymuyorum canim.Benim bebegim oldugu gunden hic karistirdigimda hicbir seyi yemedi sade veriyorum o yuzden.Genelde doktorlarda cok karistirma taraftari degil
kuzeyanne_ Biz3kisiyiz_ canim sana tavsiyem hangi marka alirsan al kasik mamasini icinde bal olmamasina dikkat et.Ben alerji olayindan dolayi bal vs hic vermedim bebegime ama balli kasik mamasi verdim icerigi gozumden kacti.Bebegimin butun vucudu alerji oldu.1 haftada duzeldi