Yildiz52 daha hamileyken bile doktor demişti bu çok inatçı bi bebek olucak annesi hazır ol diye gerçekten de öyle oldu 1 hafta yogunbkimda kaldık sarılık yüzünden 1 günlükken yatış yapmıştık o kadar inatciydi ki hemşireler bile sürekli Allah yardımcın olsun diyordu sakinken adeta bir melek ama bazen kendi kendine mememle bile inatlasiyo babasına çekmiş galiba 🤦♀️🤦♀️