Ahmetarasmom Kızlar 6 aylık bi kız bebeğim var perşembe aşılarını yaptırdık sün akşamdan beri ishal gibi günde 3-4 defa çıkıyor siz de ishal durumu yaşadınız mı olur mu
EsrAren Ahmetarasmom evet yapılan opa1 yani ağızdan verilen damla şeklindeki aşı ishal yapabiliyor bize söylemişti hemşiremiz çok uzarsa bi doktora götürün yinede ☺️
EsrAren Ahmetarasmom 2 gün kadar. 3 güne kadar normal kabul ediliyor bildiğim kadarıyla ama yanıltmak istemem yinede doktorunuza danışın derim..