Yasemin517 var çok rahat bence ben hiç tırnak makası kullanmadım 1.5 aylık bebeğim var doğduğundan beri onu kullanıyorum. Ben memnunum çok rahat oluyor hem törpğ olduğu için tırnak makası daki gibi keskin bırakmıyor tırnağı. Ama bi arkadaş var o da kullanamamış bilmiyorum kişisel bişey galiba bana göre tırnak makasından daha iyi geldi bana