Merhaba arkadaşlar benim oğlum 3 ay 4 günlük. Son iki üç haftadır uykuya dalmada çok sıkıntı yaşıyor. Herşeyden irkiyor uyanıkken azıcık severken bile yüksek sesle sevsek hemen irkiliyor. Uyurken bütün vücuduyla sıçrıyor sürekli. Öyle olunca da uykuya dalamıyor ve uyanıyor. Kucağımda ve memede uyuyor zaten tam uyuyor çıt çıksa hemen gözlerini açıyor ve ağlamaya başlıyor. Kucağımızdayken hele yatıralım kıyamet kopuyor ağlamasından. Bişeyden korkmuşçasına ağladığı çok belli ama korkucak bişey de yok tabi neden böyle anlamıyorum. Bu konuda fikri olan varsa nolur söylesin