CanArelim Merhaba hanımlar, kızım yeni 6 aylık oldu. Hala gazı var sürekli. Sanki hazımsızlık yaşıyor. Anne sütü almıyor sadece mama, tadımlara başladık. Ama daha mamayı zor dindiriyor, ek gıda dönemi bizi zorlıcak gibi 🙄