Doktora gitmiştim hiç tahlil felan yapmadan yazdı bu jeli sanırım daha stajyerdi Doktorda aldım güvenip ama sürdüğümden beri iyice sivilceler arttı yüzümde önce çıkartıp sonra mi geçirecek acaba diyorum ama böyle de çok kötü oldu yüzüm bilginiz var mı acaba kullandınız mi