AliBarlas Kızlar 2.5 aylık oğlum var 15-20 gündür kaka düzeni değişti geçen üç dört gün bekledik yapmayınca zeytinyağ verdik yaptı sonra yine yapmadı yine zeytinyağ verdim bu defa te ertesi gün yaptı sonra yine aynısı oldu eski usul minicik sabun parçasını zeytinyaglayip lagman gibi verdik poposundan yaptı şu an yine dört gün bitti yok yapmadi ikinci ay kontrolünde doktorumuz emzirdigim için on güne kadar normal demişti ama içim de rahat etmiyor bu şekilde olan var mı ya da sizde nasıl durumlar
kbra-10 AliBarlas biz de 1 ay 14 günlüğüz 2 gün önce yaptı iki gündür yapmıyor bugün zeytinyağı verdim bakalım yapacak mı bekliyorum ama 10 güne kadar normal diyolar ama benimde içim rahat değillll çok üzülüyorum
Elmsnghn AliBarlas biliyorum soylemesi kolay sizde evladınız için ugrasiyosunuz ama bu kadar uğraşmayın yaa. Emin olun rahatsız olsa kendini belli eder. Kendinizden de pay bicebilirsiniz hergun düzenli tuvalete çıkıyor musunuz?
Yamaninannesiiiiii AliBarlas Bence normal değil ya benim de öyleydi 4 gün yapmayınca ıkınıyordu yavrum sadece anne sütü alıyor bu arada.Kakasını yapamadığı için emmek bile istemiyordu kusuyordu.Doktora gittik fitil vs verdi işe yaramadı mecbur lavman yapıldı öyle bir rahatladı ki yavrum o gece sabaha kadar deliksiz uyudu ama bu anlık çözümdü tabi bir kaç yine yapmadı.Gaz damlası ve probiyotik kullanıyorduk onları bıraktım şuan tekrar düzene girdi demek ki iyi gelmiyormuş.Sizde kullanıyorsanız eğer bu şekilde bırakıp gözlemleyin
Nuurrdi AliBarlas ne kadar yanlış uygulamalar bunlar. Doktorunuzla görüşseydiniz direk keşke. 2 aydan sonra kaka düzeni değişiyormuş araştırsanız bile görürdünüz.
rabiamirze kbra-10 emzirmeden önce en az bes dakika karnına yuvarlak halka çizin yani parmak izi cıkıcak kadar yapın bastırmaktan korkmayın sonra emzirin kakasını yapıyor o sekilde emerken bi süre sonra
kuzeyinannesi2023 kbra-10 benim de sizinle aynı bebeğim, 40 ı çıkana kadar günde 3-4 kez kaka yapıyordu. Şimdi 2 gündür yapmadı, yapmaya çalışıyor sıkıyor kendini ama nafile :( yapamayınca gaz sancısı da çekiyor. Zeytinyağı verdik derken nasıl veriyorsunuz?
kbra-10 rabiamirze aaaa hadi ya şimdi öyle yaptım emiyor inşallah yapar ya çok kötüyüm iki gündür ne çektiğimi bir ben bir de Allah biliyor 😭😭😭
Dmles Benim kızımda yapmıyor 5. Gün artık fitil verdim ama yine yapmıyor, devamlı da fitil veremem.. neden olduğunu doktoru da söylemiyor, napcam bilmiyorum, Daha 1 aylık bebeğim :(
Binnurayaz 10 günden önce müdahale ettiğiniz herşey bağırsak tembelliği yapar ve sürekli sizin yöntemlerinizle yapmaya çalışır rahatsız olsalar inanın yaparlar siz müdahale etmeyin sağlık çalışanı olarak söylüyorum
AliBarlas Binnurayaz önceden geceleri com huzursuz bı bebekti probiyotik başladık bı süredir gazını çıkarabildigi için rahat uyuyordu geceleri beş gündür kaka yapmıyor ve iki gecedir yine huzursuz sabaha kadar ıkınıyo bu kaka yapmadığından kaynaklı değil midir sizce
Haticeeee123 Binnurayaz ama benim bebeğim durmuyor ve sürekli ikiniyor yöne de gelmiyor hep ağlıyor 2 günü geçtiği zaman mecbur 3ncu gün fitil yapıyorum 3 ay 6 günlük kendi kendine yaptigi sayilidir
AliBarlas Elmsnghn ben düzenli çıkıyorum🙈 sizde haklısınız ama insan ister istemez huzursuz oluyo hani iki üç gün falan olsa gene bı derece de bugün beşinci günümüz hala yapmadı
AliBarlas Yamaninannesiiiiii gaz damlasını bıraktım probiyetige devam ediyorum ama onlardan olsa kullanmaya başlayınca düzeni bozulurdu diye düşünüyorum çok gazlı bı bebek çünkü probiyetigi de bırakırsam yine çok huzursuzlanır ya
Elmsnghn AliBarlas çok zor çok haklısınız insanın evladı karnı sis olsa içi içini yer huzursuzluguna çare olamadığndan. Acaba bı kova alip içine ılık su doldurup omuzlarından tutsanız o da içerde bacaklarını şu da cirpsa ise uarar mi.
AliBarlas Nuurrdi aciklamami düzgün okusaydiniz doktorumun on güne kadar normal olduğunu söylediğini yazdım zaten bizler de anne babalarımız da yanlış uygulama dediginiz şeylerle büyümüş hepsi de gayet sağlıklı çok şükür ayrıca arastirmadigimi nerden biliyorsunuz bu forum annelerin birbirinden bilgi almak için kullandığı bı sosyal mecra insanlara saldırmaya yer aramayın
AliBarlas Elmsnghn iki üç günde bir kuvvetini doldurup banyosunu yaptırıyorum suyu da seviyo suda vakit geçirmesini de sağlıyorum ama o da fayda etmiyo 😔 Bazen yok heralde olsa yapar diyorum ama gene de insanın aklı hep orda kalıyor
Nuurrdi AliBarlas doktorun sözünü dinlememişsiniz yada geç götürmüşsünüz. Bebek sizin bebeğiniz ben fikrimi söyledim. Bizim beslenmemizle bebeklerimizin beslenmesi aynı değil gittikçe daha az organik temiz beslenme oluyor. Hastalıklar çok arttı. Onların araştırma imkanı yokmuş sizin var. Sağlıkla büyüsün inşallah
AliBarlas Nuurrdi her mesajınız ön yargılı geç değil aksine ikinci ayını doldurmadan götürdüm çünkü bebeğim 36+0 da doğdu kuvezde kaldı özel takipli olmamıza rağmen devlete de götürdüm doktoru dinlemedim evet çünkü on gün bana hiç normal gelmedi sabun uygulamasini yaptım çünkü dokturmuz in günü geçerse getir lagman yapalım demişti o da sabunlu su benzeri bı uygulama zeytinyağ verdim çünkü bı çok doktor beslenmesine eklenebilecegini söylüyor uygulamalar size yanlış gelmiş olabilir hiç kimse evladı kötü olsun istemez lütfen insanlara ön yargıyla yaklaşmayın
Nuurrdi AliBarlas ön yargılı değilim hanımefendi daha dikkatli olmamız gerekiyor bizim. Benim bebeğimde küvezde kaldı iyi olduğuna ikna olana kadar bir sürü doktora götürdüm. Aynı gün iki doktora götürdüğümü biliyorum. Eskiler dogdugi gibi herşeyi tattırıyormuş. Bir yaşından önce bal verildiği için ölen bebek biliyorum. Buraya yazıyorsanız farklı fikirlerede açık olmalısınız. Dediğim gibi sizin bebeğiniz ben fikrimi söyledim.
AliBarlas Nuurrdi bana ilk attığınız mesajı tekrar okuyun isterseniz fikir mi belirtmissiniz yoksa ön yargıyla eleştiri yapıp ters mi konusmussunuz görürsünüz..Fikir belirtmiş olsaydınız bende bu şekilde tepki vermemiş olurdum uzatmat istemiyorum Rabbim herkesin evladına sağlık hoşluk versin hayırlı günler