Ysmnn- merhaba bizde 3 ay bitti aynen boyleydik.poposunda çatlak varmış ondan uyuyamiyormus. Bunu 3. Doktor gördü.bo dojtor iyice açıp bakmadı yok dedi. Şöyle oluyormuş 2 .aylarda çok şiddetli kaka yaptıkları için yirtiliyirmus çatlak oluyormuş.oysa sürün dese uyduruk iki krem ( anestol ve fito krem karıştır sür) çatlak olunca uyumazmis.
Kusmaya gelince ben süt ve süt ürünleri yemeye ara verdim.sut alerjisi mi diye
VVe vedoktor kaka ve idrar testi istedi temiz cikti . Reflü olabilir ilaç kullanalım desi. Şuan ilaçlar iyi geldi ( ilaçları yazsam olur mu bilemedim.