Hanımlar hamilelikten dolayı çatlaklarım oluştu biooil kullanmaya başlamıştım sonra doğum yapınca bebekten dolayı kullanamadım doğru düzgün. Deprem olunca da hiç kullanamadım. Şimdi yine almak istiyorum ama iyice arttı çatlağım. Nasıl geçirebilirim. Önereceğiz krem vs var mı. Neler yapabilirim