Fatos0707 7 bucuk aylık kızımda yeşilimsi sümüksü akıntı var doktora goturdum idrar yolu enfeksıyonu dedı suprax verdı bı haftadır kullanıyoruz bugun 8.gün ve tekrar gördüm o akıntıdan bezınde boyle bısey yaşayan varmı yardımcı olurmusunuz ne yapayım
Sessiz_oyuncu Fatos0707 idrar tahlili yaptımı doktorunuz ona göre mi enfeksiyon dedi. Yaşamadım bilgim yok ama eğer idrar tahlili yapmadan verdiyse tekrar götüreblirsiniz