Cly01 Kızlar dün gece uykusunda ateşlendi birden yanakları kıpkirmizi oldu calpolle falan düşürdük gündüz tekrar çıkınca dolven verdim gece yatmadan önce de calpol 3 saat oluyor vereli şimdi yine ateşi var duş falan aldrmstk en son 38.5 çıkmıştı ateşi sizce dişten mıdır bunun için ilaç dışında şuan ne yapabilirim 14 aylık bu arada
Mirac21mom Cly01 oğlumda 14 aylık geçen hafta oda öyle oldu 39 u buldu antibiyotik kullandık 3 günde bitti ateş önceden iki kere havale geçirmişti çok korktuk
mehmel54 Cly01 diş ateşi 38i geçmezmiş doktorumuz öyle demişti ateşi düşmüyorsa düşse bile çıkıyorsa doktora gitmelisin
Bebetonunannesi16 Cly01 bende diş sandım enfeksiyon çıkto bence bi götür tedbir olsun görsünler yoksa daha kötüye gidelibilir Allah korusun
Bebitoomm Cly01 bence hemen doktora götür üşütmüş te olabilir dün gece benim oğlumda ates lendi ilaç verdik sabah yine ates lendi doktora gittik üşütmüş baya
Haffuse Eger baska bir rahatsizligi yoksa, dis atesi olabilir… Ama 24 saatte dinmeyen ates icin doktora goturun, ben de dis atesi sandigimda meger bogaz enfeksyonu yasiyormus kizim…
mehmel54 inciglms denk gelmiş olabilir. Çünkü 3 gün bir ateş bir düşmemesi biraz garip geldi bana dişle hastalığı aynı anda atlatmış olabilir mi? Bizim 2 üst 2 alt dişlerimizin çıkması hastalıklarıyla çakıştı da ondan soruyorum
inciglms mehmel54 hiçbir sıkıntısı yoktu zaten direk acile gittik Dr bi sıkıntısı yok dosden böyle dedi buna istinaden yazdım her bebek farklı reaksiyon gösteriyor demek
Cly01 Bebetonunannesi16 evet götürdük boğazlarda dedi antibiyotik verdi ama kesinlikle yiyip içmiyor hicbisey
BdjsjzvzlaVg Bebetonunannesi16 bnde sizin gibi dış sanmıştım cnki azı dışı baya kabarık ve eli hepmordaydi ama 39.8 olmuş çocuğun ateşi calpol fln vermiştim ama etkisini göstermeye götürdüm sizin gibi bogazlsrindan dedi kanında iltihap çıktı cnm Rabbım bütün evlatlarımıza şifa versin inşallah
Bebetonunannesi16 BdjsjzvzlaVg bu arada bizim alt 2dişte öıkmış bugün sabah farkettim 2si aynı anda çıktı hem diş hemde enfeksiyon mahvolduk ama her halimize şükür bebişimün dişi çıktıpı içinde ayrıca bi duygusalım o minik dişler 😍
BdjsjzvzlaVg Bebetonunannesi16 annelik böle bisey demi hem çok zor hem çok güzel aynennole cnm halimize bin şükür elhamdülillah
Fa_tos1453 Dişten de olabilir tam diş dönemleri hem de azı dişleri geliyormuş. Biz de 14 ay 15 günlük hem dis hem atak hem 10 gün evvel 3 gün ateşle beraberinde hastalandı öksürük ishal falan da oldu en son. Hem diş belirtisi hem hastalık. Ne zaman böyle hastalanma ardından diş geliyor çünkü vücut direncini de düşürüyor diş çıkarmak. İnşallah geçer üstünü fazla örtmeyin çoraplarını çıkartın bir de calpol artık etki etmiyor bize de dolven kullanın.