Merhaba oğlum 13 aylık, doğduğundan beri süregelen bi huysuzluğu huzursuzluğu var zaten. Gece çok sık uyanır ve meme emmeden asla uyumaz. Şimdi yavaş yavaş etkinlikler yaptırmak istiyorum ama oynattığım seylerı bazen yapıyor bazen ise etrafa dağıtıyor oynamak istemiyor, sürekli ağlama modunda, baba dede mama diyor bunların dısında birşey söylemıyor adına tepki veriyor göz teması var. Al ver yapıyor ama top atıyorum sende at diyorum yapmıyor etkınlık yapmak istiyorum boyama kalemleri aldım kalemı tutuyor 2 çizik atıyor bırakıyor veya agzına sokuyor. Odada oyuncaklarıyla bırakıp çıkmak istiyorum özel ihtiyaçlarımı karşılamama bile müsade etmıyor sürekli yanında olmamı istiyor. İlk zamanlar cok agladıgı ıcın tv izletiyordum bundan oldugunu dusunerek artık bi kaç gündür izletmiyorum ama sizinde fikirlerinizi almak istedim. Acaba dikkatini toplamakta mı zorlanıyor ne yapmamı önerirsiniz? Konusmasını veya etkınlıklere aktif katılım saglaması ıcın nasış bi yol izlemeliyim