Kızıma hamileyken dolgum düşmüştü sonrasında da önemsemedim o süreçte çürük oluştu iki dişimin arasındaydı dolgu. İki dişime de kanal gerekecek diye düşünüyorum dolgu yapılacak gibi değil bence. Hiç kanal tedavisi yaptırmadım. Aşırı korkuyorum arada hafif ağrı oluyor bir an önce de gitmem lazım. Yaptıranlar süreç nasıl ilerledi acaba 😐