Kızlar oğlum 1 yaşına girmeden 2 hafta öncesine kadar çay kaşığı ucuyla inek sütü veriyordum bundan fazlası yoktu bir kaç gün öyle devam etti 1 yaşına girdikten sonra da biberon ile vermeye başladım kakasında kan ve her sütü içtiğinde pişik oluyordu sizce alerji mi yoksa bana mi öyle geliyor doktor alerji olabileceğini söyledi