Bebeğim 15 günlük gündüzleri uyuyor akşamları uyanık ve sık sık ağlama nöbeti geçiriyor annesi emzirirken susuyor sonrasına yine başlıyor kriz. Doymuyordur diye 30cc mama veriyoruz yine aynı.
Öyle bir ağlıyor ki acı çekiyor gibi hıçkıra hıçkıra sesi kesilene kadar çenesi titriyor e haliyle bizde acı çekiyoruz eşimle
Yeni Doğan bebeklerde normaldir diyorlar kolik bebektir diyorlar yorumu önerisi olan var mı ?