Bebegmvebenn Haftadayım çift yumurta ikizlerine hamileyim. Her haraketleri o kadar canımı acıtıyoki. Sürekli her an doğurcak gibi hissediyorum. İkiside ters geliyor sezaryan olucak mecbur . İkiz anneleri Sizde benmki gibi her an dogurcak gibi hissetmişmiydiniz?
Civcivlerim_ Benim biri düz diğeri tersti. 37. Haftamda spinal anesteziyle doğurdum. Bizimkilerin keyfi yerindeydi daha dururlardi ama hoca 37. Hafta ikizler için milad deyince dünyaya geldiler çok şükür 🙏