9 aylık bebeğim var ve korunduğumuz halde hamile kaldım. İlk gebeliğim riskliydi rahim ağzı yetmezliği oluşmuştu, hep yattım ve çok kilo aldım. Belimde sorunlar oluştu. Ara sıra olan bel ağrılarım hamile kaldığımdan beri çok fazla arttı, sürekli belim tutuluyor. Doktor fizik tedavi yapılamayacağını, hamilelik ilerledikçe daha da artacağını ve yine erken doğum riskim olabileceğini söyledi ve kürtaj yapabiliriz istersen dedi. Benim aklımda kürtaj yoktu asla ama ağrılara dayanamıyorum bi yandan da o da benim canım sonuçta kıyamıyorum. İlk gebeliğimde tabak kaldırsam kanamam olurdu, bunda ağrılarım dışında hiçbi sıkıntım yok o kadar güçlü bi bebek ki ama diğer bebeğimle ilgilenemiyorum bazen öyle çok ağrım oluyor ki kucağıma bile alamıyorum. Arada annem geliyor ama o da uzakta sürekli gelemez. Gebelikte fizik tedavi gören var mı? Nolur bana bi akıl verin 😭