DuyguveUygar
Canım daha çok küçük minik kuzu , bebekler emme refleksi ile doğuyorlar. İlk 3 ay zaten yenidoğan dönemi oluyor. Ve o bu dönem içersinde ne zaman isterse o zaman emzir. Sütün var ise özellikle bol bol emzir. Gece gündüz ayrımı yapmadan ben saat başı emziriyordum gece gündüz. Emzirdikten sonra da emzik verirdim. Onun sürekli emmek istemesi birazda senin kokunu, ten temasını istediğinden. O yüzden gündüz sütün varsa eğer bol bol emzir gece de bir kez mama verirsen 3 saat tok tutuyor mama, mamadan sonra emzik verebilirsin. 🥰🍀