yamant hissettim, ayrıca rüya gördüm erkek bebeğim olduğunu, nenemin kucağıma erkek bebek verdigini görmüştüm. reglime 6 gün falan vardı gittim test aldım erken gebelik testi falan değil bildiğin normal en ucuz testi aldım çift çizgi çıktı, gittim kan testi verdim düşük çıktı yani negatifti kan, bir hafta sonra tekrar gel dediler bir haftaya yükselmişti 🥰
Şuan oğlum 3 yaşında çok şükür