yigitefeninannesiii 4 aylikken yaptirdim iyikid yaptirmisim diyorum 8 yasindaki kuzenimi sunnet sonrasi aglamasi hic gitmiyor aklimdan. Oglum hareketli oldugu icin uc doktorun onerisi ile anestezi ile yaptirdik anesteziyi atana kadar bir saat agladi sonra hic birsey olmamis gibi normal gunluk hayatina devam etti cisini yaparkende aglamadi hep yuz ustu yatiyordu yatmasinda da bir sikinti yasamadik sukur yaptirmayi dusunuyorsan hemen yaptir iyice hareketlenmeden