Bize de devlet hastanesindeki ölçüm odasındaki aptal kadin kafası küçük dedi direk yüzüme 1 aylıktı ama ne doktor ne ebe ne hemşire hiç kimse küçük falan demedi herkes normal dedi ben bu salağın dediğini hala kafaya takıyorum kontrole gittiğimde ilk sorduğum kafası büyümüş mü, psikolojimi bozdu ama küçükken böyle olurmuş heray aynı eşitlikte buyumezmis falan dediler 2 buçuk aylığız ölçüsünü bilmiyorum 39+6 da doğdu erken de doğmadı