Aysimat benim bebeğimde de oldu, o kadar üzüldüm ki.. hemen doktor beyi aradım bir damla verdi. Netira ismi, 8 saatte bir damlatiyoruz. Şükür daha iyi. Bir gün daha devam edip duruma göre bırakacağım bakalım. 13 gunluguz daha, gece emzirirken silikon başlık falan mı denk geldi acaba diyorum… Ya da eldivensiz iken parmağını mi soktu ki… Tez zamanda şifa inşallah tüm bebislere